jag är sämst på att blogga

 lyssnar på musik som vanligt nudå men det är ju typ det bästa som finns när man har tråkigt. hade tänk lägga ut nåra bilder som julia har gjort, men jag gör det nog imorn ist. jag är typ sjuk eller nä men har ont i halsen och är jätte trött orkar verkligen inget är sjuk trött som när man är sjuk om ni fattar, men vill inte vara hemma så mycket från skolan för man missar jätte mycket det är jobbigt att ta hem och göra allt. men ska inte svamla på mer det fast allt jag skriver är ointressant tyck jag då.
tycker faktiskt julia och ida borde komma hem från london nu saknar er jätte mycket men hoppas ni har det bäst<3 det känns som ni har varit borta i ett år. //johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0