humorn

Idag på SO:n:
Signe: Olov (lärare) hur vet du att det var romarna som spikade fast Jesus?
Jesper: För han var där
Klassen: HAHAHAHAHAHAHAH

*Vi pratar om jordens undergång 2012*
Jonathan: Enligt blablabla så ligger vi 4 år efter med åren, så det är egentligen 2015 nu.
Jesper: Alltså är vi redan döda.
Klassen: HAHAHAHAHAHAHAH

Hemma hos Johanna idag:
Johanna: Jag vill inte ha mitt tuggummi längre, det är så äckligt jag vill spotta ut det *gör en grimars*.
* Tuggummit faller ner på golvet i hallen*
Båda: HAHAHAHAHAHA

Johanna: Julia vill du ha mitt tuggummi? *tappar ner tuggummit från trappen*
Båda: HAHAHAHAHAHAHA

På skolan:
Alva: Jag fick en poäng.
Jag: Fick du en pung?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0