Edvin, den nya inhopparen i denna blogg!

Ja, nu har Julia och Johanna fått en ny medlem i bloggen, nämligen jag Edvin Lundgren. Nu ska jag fixa så att dom uppdaterar denna blogg lite, vilket dom inte gjort på typ en vecka nu. Nej men hur som helst så är vi tre klasskompisar. Om ni inte visst det? Jag ska då börja blogga här framöver, men Julia kommer inte det för hon har typ dataförbud. Men jag och Johanna kommer att blogga, men vi måste ändra header osv. Jag vill inte ha allt rosa, men jag får inte ändra och dom vägrar att ha det någon annan färg så det är bara att leva med det haha!
Funkar denna som header? ↓

Kommentarer
Postat av: Alina

sjuktfin du är gmn<3

2011-11-18 @ 22:08:50
URL: http://alinapiatrenka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0