thinkpad♥

Jag är typ lyckligaste människan på jorden just nu, har fått mig en EGEN LAPTOP! VADÅ LYCKA?!?
Äntligen kan man vara ifred och höra på den musik man faktiskt lyssnar på, det enda negativa är väl att routern (som jag också fick i julklapp) och det modem som vi har som anslutning till internet lixom inte vill funka tillsammans, så har alltså inget internet där hemma.

Anledningen till att jag kan blogga från min dator just nu är ju att jag är hos min moster, kommer inte hem förän imorgon. You wanna know the best part, det är bara sex dagar kvar av mitt kompisförbud, snart är jag fri som en fågel!


haha snyggt, hitta lite bilder på google, ny bilderna vettni.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0