2012

Detta kommer låta lite löjligt men jag är faktiskt rädd att jorden kommer gå under iår. KUL. Kommer sitta och gruva mig hela året, skämtåsido.
'
Gårkvällen blev lyckad tillslut och vi somnade inte förän runt halv fem imorse. Så jag är ganska trött, och jag har nyss ätit och är mätt. Ikväll blir det att ta det lugnt för imorgon tror jag att jag skulle vara med Julia och Ida. Om det nu blev, för Julia är ju ''fri'' nu så det måste ju firas, haha! Nej men sen drar jag till Estocholmo på tisdag sen drar vi till Västeråso och kommer hem på lördag! Men kommer forfarande mobilblogga men min iPhone(♥).
Glömde såklart kameran hemma igår men tog några mobilbilder men dom får ni senare. /e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0