the flashlight


Tog några bilder, hade på lång slutardtid. Men tycker ändå att bilderna blev hyffsat coola, fast på den första bilden från vänster ser det inte ut som att jag har någon hals?

Har inte bloggat så mycket den senaste veckan men har inte haft tid, men i helgen hoppas jag på att det blir bättre på bloggnings sidan!
På skolan (som julia redan skrivit om) så var det någon som hade en GRÖN lazerpekare, Ola blev förbannad för det klassas som ett vapen, det är ju likadant som att ha med sig en pistol. Så polisen kom och det blev världens traoma. Men det är ändå lite roligt då det händer lite saker ibland, haha.
Nu ska jag hjälpa min broder att laga lite mat, eller så inte. /edvin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0