lets do it again...

TJO. Kan börja med att berätta om skolan idag... Vi hade estet på morgonen och Micke är äntligen tillbaka!!! HAPPYFACE!!!! sen språk>lunch>matte>svenska, och då gick vi till bibblan. Så det har inte varit en sån jobbig dag om man säger så. Men vi har redan fått läxor, typ runt 20 glosor i spanska, fml. Känns som att denna termin kommer vara riktigt jobbig, men man får göra så gott man kan för jag satsar ändå att ha ''D'' dock tror jag inte att det kommer hända men jag ska försöka. Jag vill även satsa på högre betyg i so, estet, idrott och engelska. Så denna termin blir att försöka plugga och vara så koncentrerad som möjligt!
Ikväll så blir det nog att ladda över några bilder på datorn, om jag orkar (hehehe...). Annars så om ni vill hitta på nått så slå gärna en pling! -edvin
snyggisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0