Julia tipsar

Tänkte bara tipsa er om en salva jag använder just nu, den heter Linnex och går att köpa på Ostviks massage.
Salvan hjälper på värk i muskler, och i mitt fall använder jag den på nacken, ryggen och axlarna. Mycket på grund av datorn. Tycker i alla fall att den är skitbra, funkar hur bra som helst!
Men den bränner/sticks där du använder den, och man blir röd också, men det betyder bara att det har funkat.

Vill då även passa på att säga att jag tänker dra ner på allt sittande vid datorn, jag menar, jag är fjorton år och har värk i ryggen&nacken?! Det innebär då att jag helst bara ska sitta vid datorn på helgerna, och MAX en timme per dag.
Så kanske blir lite sämre uppdatering då från min sida, men tror det ska funka ändå.
puss

Blev tvungen att ta en bild från google, Johanna har min kamera hemma hos sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0