Im back on track

Nu är jag tillbaka till mitt vanliga bloggande igen! Men blogg.se appen på min iphone funkade inte så bra i Stockholm men jag vet inte varför så därför blev det inte så bra uppdatering från min sida...
Hur som helst så har det varit riktigt roligt. Vi shoppade och gick på stan iprincip 2 hela dagar tills allt stängde fast sen pausade vi ibland också, tex tog en MC. flurry på donken och OOOHHH så gott det var. Sen på onsdags kväll tog vi tåget till västerås. Dagen efter for vi på stan i Västerås sen på kvällen så var det fest med hela italien-gänget!
Vi åt jättemumsig mat och gjorde en massa andra roliga saker, och föräldrarna pratade om en ny resa i slutet av sommarn, hoppashoppas! Sen igårmorse kom vi hem och nu sitter jag här dagen efter och ska snart äta middag!
En sak som jag inte gillade är att jag typ inte tog några bilder, glömde liksom bort det? HATAR mig själv för det....
Nu fick ni några mobilbilder, för det här var nästan alla jag tog sen tog jag kanske 10 bilder med vanliga kameran....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0