HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

HAR ALDRIG I MITT LIV SKRATTAT SÅ MYCKET I MITT LIV.....GUUUD JAG DÖÖÖR!! Berättar kanske senare om vad det var.....
Men iaf så tappade jag min iPhone i golvet på ICA MAXI och rakt på stengolvet, ännu värre än att tappa sin samsung ju...
På skolan hände det inte så mycket, förutom att vi hade sexualkunskap, det är faktiskt riktigt intressant...Fast det låter kanske lite fel att säga så men.

Ikväll drar jag till Klutmarksbacken och åker snowboard med Malin, hoppas bara vi inte blåser bort.


Kommentarer
Postat av: Emma

Nu kör jag igång med en frågastund, titta gärna in och fråga något=)

Kram!

2012-01-13 @ 18:06:03
URL: http://emmalovisas.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0