corpse bride

Skolan rullar väl på, men har totalt glömt bort alla prov vi har i veckan också. Nu när jag är hemma i två veckor till har jag ju chansen att plugga hur mycket som helst, men det gör jag inte. Vad gör jag istället?! Typ spelar Mariokart på wii...

Ikväll är det house wives på tv, måste se! Så det tycker jag att alla ni andra ska göra också, för det är en sjukt bra serie som inte förtjänar att inte bli tittad på. Gör engelskaläxan nu, ska visa något himla klipp från youtube:

visste inte ens om att detta fanns förän på musiken idag, tog det första bästa. Verkar den bra? Själv blir jag typ sugen på att se den.
puss/julia

Kommentarer
Postat av: lina

Den är typ bra, fast grå&tråkig färg.

Men gillar handlingen ;)

2011-12-01 @ 21:14:26
URL: http://shutterspeeds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0