clean

Men kul att jag ska ha kompisförbud fram till nyår istället..bara att vänta 4 veckor till..
Idag har jag inte hunnit med mycket. Har städat mitt rum lite snabbt, hade dammråttor fulla rummet, plus en massa skräp från boken om mig. Och aldrig orkar jag bädda sängen heller, så överkastet och allt ligger på golvet, men aja, nu är det städat och snyggt!

och förlåt Edvin för att jag tog bort headern, men jag hatade den. Eller den var snygg men bilden på mig? Fulefan, så nej tack!


Åååååh älskling jag saknar dig..:( men bara 6 dagar kvar innan du är i mina händer igen(L)(L)

Kommentarer
Postat av: Edvin

Okej men då gör jag om den:) vilken bild vill du ha då?

2011-12-03 @ 16:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0